شرکت تکتا افق برگزیده پارس

  • ۰
  • ۰

مهندسی پلیمر

پلیمر یک درشت‌ مولکول است که از تعداد زیادی واحد تکرارشونده تشکیل شده‌است.هر دو پلیمر مصنوعی و پلیمر طبیعی نقش‌ اساسی در زندگی روزمره ما دارند.واژه «پلیمر» از دو بخش یونانی «polys» به معنای بسیار و «meros» به معنی قسمت ، پاره یا قطعه گرفته شده‌است.دانش مهندسی پلیمر با عرضه مواد پلیمری مختلفی از جمله لاستیک‌ها، پلاستیک‌ها، کامپوزیت‌ها، رنگ‌ها، رزین‌ها و پلیمرهای هوشمند، کیفیت و سبک زندگی بشر را متحول کرده است. برای جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز و همچنین توسعه و افزایش رقابت‌پذیری در صنایع کشور از جمله صنعت هوایی، دریایی، نظامی، پزشکی، حمل و نقل، پوشاک و بسته‌بندی، آموزش و پژوهش در حوزه مهندسی پلیمر ضروری به نظر می‌رسد.

 

 

پلیمر

 

در این راستا و جهت پوشش نیازهای کشور در زمینه کشاورزی و منابع نفتی شرکت تکتا افق برگزیده پارس با همکاری و اخذ مجوز از اداره استاندارد دپارتمان مهندسی پلیمر را با هدف برگزاری دوره های تخصصی مورد نیاز صنعت راه اندازی نموده و با استفاده از اساتید مجرب در تمام زمینه های کاربردی ، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مجازی (آنلاین و آفلاین ) و حضوری نموده است .

شرکت ما با توجه به موقعیت جغرافیایی خود در جنوب کشور و با توجه به همکاری گسترده با صنایع مختلف در این منطقه شامل شرکت های پتروشیمی و نفت و گاز ، صنایع شیمیایی و رنگ و رزین ، صنایع غذایی و حمل ونقل ریلی و …..با ارائه دوره های درخواستی ، سعی بر پوشش نیاز مخاطبان خود در این منطقه داشته است .

  • ۰۰/۰۹/۱۶
  • نرجس یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی