شرکت تکتا افق برگزیده پارس

  • ۰
  • ۰

محیط زیست

محیط زیست ما حتی در شرایطی که جامعه با بحران اقتصادی، جنگ و مشکلات دیگر درگیر است باز هم حرف اول را می‌زند. این اهمیت بالا به دلیل آن است که زمین تنها خانه‌ای است که انسان‌ها در آن امکان حیات دارند و می‌توانند غذای خود را تامین کنند. زندگی بشریت و کلیه گونه‌هایی که روی زمین زندگی می‌کنند به محیط زیست اطراف بستگی دارد.

به همین جهت در بسیاری از کشورها، همزمان با گسترش صنایع استانداردهایی در زمینه محیط زیست برای فعالیت های صنعتی و حدود آلودگی‌های ناشی از صنایع در نظر گرفته شده است.

در این راستا شرکت تکتا افق برگزیده پارس به پشتوانه سوابق برگزاری دوره های آموزشی در شرکت های مختلف صنعتی ،موفق به دریافت مجوز برگزاری دوره های آموزشی از اداره استاندارد ، در زمینه محیط زیست شده است .

دپارتمان محیط ‌زیست شرکت تکتا افق برگزیده پارس ، متشکل از کارشناسان و متخصصین محیط ‌زیست ، منابع طبیعی ، HSE ، منابع آب و پسماند و … است که دارای سوابق علمی و عملیاتی در عرصه فعالیت‌های آموزشی در سطح کشور می‌باشند.

این دپارتمان با توجه به ‌ضرورت ساماندهی فعالیت‌ ارگان های صنعتی ، ارگان های غیر صنعتی و التزام آن ها به تشکیل ساختار بر اساس ارزش‌های احترام به طبیعت، توسعه پایدار و… پایه گذاری شده است.

 

محیط زیست

  • ۰۰/۰۹/۱۸
  • نرجس یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی